Haber

Trabzonspor, Akyazı Stadı için ‘Papara’ ile 5 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı

Trabzonspor, Akyazı Stadyumu’nun isim sponsorluğu için ‘Papara’ firmasıyla 5 yıllık sözleşme imzaladığını duyurdu. Bordo-Mavililer’in stadının yeni adı ‘Papara Park’; Karadeniz ekibi bu anlaşmadan 1 milyar 416 milyon TL kazanacak.

Trabzonspor, Şenol Güneş Spor Kompleks içerisinde yer alan ve 1 sezondur isim sponsoru bulunmayan Akyazı Stadı’nın sponsorluk anlaşması mutlu sona ulaştı. Bordo mavililer, ‘Papara’ ile 5 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı.

HER DÖNEM 236 MİLYON TL+KDV Trabzonspor’dan KAP’a yapılan açıklamaya göre, Papara Elektronik ile stadyum isim sponsorluğu ile diğer reklam ve bağlantı haklarını kapsayan kapsamlı bir anlaşma imzalandı. Buna göre, 2023-2024 döneminden itibaren Trabzonspor’a toplam 5 dönem için yapılan sözleşme karşılığında 236 milyon TL + KDV olmak üzere KDV dahil toplam 1 milyar 416 milyon TL ödenecek. Yıllık fiyat ise her sezon öncesi Haziran ayında açıklanacak olan yıllık TÜFE değişim oranı kadar artırılacaktır.

Anlaşmadan elde edilecek gelirin önemli bir kısmı, kulübün Bankalar Birliği’ne olan borçlarının kapatılmasında kullanılacak. Anlaşma, bordo-mavililer camiasının tarihindeki en büyük sponsorluk anlaşması olarak kayıtlara geçti. Geçtiğimiz günlerde sponsorluk anlaşması imzalanırken, bu hafta yapılması planlanan lansman Antalyaspor maçı sonrasına ertelendi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
Başa dön tuşu